- Запис пацієнтів на прийом до лікаря, телефонні дзвінки;
- оформлення медичної документації у паперовому та електронному вигляді в відповідній програмі, ведення облікової та звітної документації;
- ведення та систематизація бази пацієнтів у відповідних програмах: внесення даних про пацієнтів, про лікування, заповнення електронних та паперових карток пацієнтів тощо;
- знання законодавчої бази, що регламентує медичну діяльність, правил документообігу та фінансово-господарської діяльності;
- контроль залишків витратних медичних матеріалів, формування своєчасних замовлень із контролем доставки;
- розуміння процесу закупівель необхідних матеріалів та послуг, контроль їх належної якості та кількості, товаро-супровідних документів;
- клієнтоорієнтованість, вміння у режимі активного самоконтролю організувати швидку взаємодію між співробітниками Клініки та пацієнтами;
- робота з результатами медичних аналізів пацієнтів (прикріплення їх до електронних та паперових медкарт, розсилання СМС, електронних листів тощо);
- вміння працювати з запереченнями, претензіями, скаргами пацієнтів та третіх осіб;
- навички позитивної мотивації пацієнтів та співробітників Клініки;
- контроль підтримки комфорту в клієнтській зоні (чистота, порядок, використання бахіл тощо);
- підтримка у належному стані обов'язкової інформації в куточку (папці) споживача послуг медичного закладу.
м.т. +38 095 201 76 08 (Одеса)
|